יום שישי, נובמבר 20, 2009

מבחנים ...מבחנים...

שוב יום שישי , אני מגיע לבית הספר שוב בדקה האחרונה והולך לחלל שלי עם הצלצול ...

מ' וד' מגיעות אני שואל על ט' הן לא יודעות ואנחנו מתחילים מייד לעבוד נתתי להן שיעורים לכתוב שני משפטים עם כל אחד מהגופים שלמדנו , אני , הוא , היא וכו' מ' נעזרה במורה ןד' כתבה לבד כמובן שהיו אצלה יותר טעויות אבל עברנו עליהן הסברתי את השימוש הנכון שוב .
ואז עברנו לטפל במילות שאלה wh questions - עבדנו בזרימה הספקנו המון גם שקצת שאלתי אותם על הלימודים האחרים שלהם השיעור הכי קל שלי ביום , בנות מקסימות שרוצות ללמוד ואנחנו כל הזמן מתקדמים , בהשראת הסרט לחנך את ריטה שראיתי אתמול החלטתי לנסות לתת להן לכתוב חיבורים , על כל נושא שהוא אבל העיקר שיכתבו אני מקווה שדרך ההתמודדות הזו נלמד גם יותר אנגלית ולא נעסוק רק בחוקים של השפה כל הזמן ... יהיה מעניין לקרוא בשבוע הבא ...
9:00 שני הבנים של כיתה ז5 הגיעו א' הכדורגלן שבקושי יודע אבל הוא חמוד ומשתדל וח' שיש לו ידע שמיעתי טוב אבל עדיין מתקשה לזהות אותיות הוא איחר כמה דקות והתנצל תוך שהוא מסביר שדרך זקנה אחת הפילה את הסלים שלה והוא עזר לה לקחת אותם הבייתה -אמרתי לו כל הכבוד ואם זו הסיבה שהוא מאחר זה בסדר -כל כך הייתי גאה שעוד יש ילדים כאלה בעולמינו הזר זה לא מובן מאליו ... זהו אז התחלנו לעבוד בספר ובהפסקה שתי המורות שלהן נתנו לי את הבחינה שהם אמורים לעשות ובשעה השניה עשינו מבחן על החומר שלומדים בכיתה , א' התקשה מאוד ולא נראה לי שהוא יקבל תיון טוב ח' לעומתו דווקא שלט לא רע בחומר ...
ב-11:00 שעתיים של הבית קפה , הבנות הגיעו כולן היום וגם להן המורה ביקשה שהן יעשו מבחן , היא הכינה להם מבחן על החומר שהן למדו איתי . א' שהייתה חולה שבוע שעבר ד' החכמה וע' שאמרה לי "רוצה להתקדם ? " עובדות תוך שאני מקריא להן את טופס הבחינה ומתאמץ מאוד לא לגלות להן את התשובות למרות שכל אחת בדרכה ניסתה אותי כמה וכמה פעמים . ר' האבודה לא עשתה כלום היא כמובן לא ממש יכולה להתמודד עם המבחן אבל אחרי הערה אחת או שתיים שלא תפריע לאחרות היא ישבה בשקט אז הנחתי לה ... בדקה האחרונה לפני שהן הגישו היא העתיקה מע' את התשובות . הן ביקשו שאבדוק להן בו במקום אז הבטחתי שבהספקה אבדוק להן .
בהפסקה בחדר המורים אני פוגש את המורה והיא רוצה שאמסור לה את הטפסים הסברתי לה שהבטחתי להן אז היא ויתרה ואמרה לי רק שאעביר לה את הציונים אחר כך -אין בעיה .
בדקתי להן את הבחינה וגילית שהן עשו אותו לא רע בכלל וחוץ מנושא ה- the שאני קצת הטעתי אותן ,הן הצליחו ,הסברתי למורה מה קרה ואמרתי שאני לא יכול להוריד על נקודות ...
ע' קיבלה 99 א' 92 וד' 96
לר' כתבתי שאני לא בודק בחינות מועתקות ולא נתתי לה ציון -מה הטעם ?
אחרי זה כיוון שהמורה שלהן שיחררה את שאר הכיתה מוקדם אז עברנו על הטעויות ואחרי כמה דקות שחררתי אותן גם ...
גם להן נתתי שיעורים לכתוב חיבור ולבוא עם הטעויות ... נראה אם הן יעשו עבודה או לא ...
לגבי ר' המצב בלתי אפשרי , היא שאלה אותי מה יקרה אם א תלמד אנגלית והסברתי לה שבלי אנגלית לא מקבלים תעודת בגרות ... אני מקווה שהיא תקח את עצמה בידיים אבל אני ממש לא בטוח שזה יקרה ...בכול אופן עוד לא אמרתי נואש ..,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה