יום שישי, נובמבר 13, 2009

גם מתסכל וגם מאתגר

יום שישי שוב כאן ואני מגיע בשנייה האחרונה לפני הצלצול ...
ואז מתברר כי אין לי שעה ראשונה הבנות במבחן באנגלית ויש לי מה שקרוי בז'ארגון המקצועי "חור" ... אז אני קצת מסדר את החומרים שאספתי מתחילת השנה , שותה כוס קפה ומפטפט עם המזכירה ... נו טוב מה ציפית שיודיעו למתנדב ? ברור שלא ...זה בסדר זה אפילו לא מרגיז אותי .
ב-9:00 אני ניגש לקחת את הילדים של כיתה ז' - ח' שלא ראיתי אותו שבוע שעבר מגיע יחד איתו מגיע גם א' שבקושי קורא , וילד חדש א' שאבא שלו גר בקנדה והוא מספר לי שהוא הולך בשנה הבאה לגור אצלו ... נראה לי שהוא מפנטז אבל אני רק אומר לו שאבא שלו בטח ישמח אם הוא יידע קצת אנגלית לפני שהוא מגיע ...
לשניים מהם יש מבחן בשבוע הבא וח' כבר עשה את המבחן והוציא 69 לא רע
אני אומר לו - הוא קצת  יותר פתוח וכיף לעבוד איתו.
אז אנחנו עוברים יחד על המבחן ובדרך מתקנים גם לח' את המבחן ...
בסוף אני רושם לכל אחד מהם שהוא צריך לעבוד קשה אבל אני בטוח שאם ישקיע יצליח ...
לקח לנו שעתיים לעבוד על שני עמודים פשוטים הולך לאט אבל לפחות הם מראים רצון אז עובדים ...
בהפסקה אני בדרכי לחדר המורים, ואני פוגש את הבנות שלימדתי שנה שעברה היום הן בח'
בשנה שעברה הן היו בהקבצה ב' וכולן סיפרו לי בגאווה שהן השנה בהקבצה א' -שיבחתי את כולן -איזה אושר !!!!! -
הן סיפרו שמאוד קשה להן בהקבצה א' והן חוששות לרדת חזרה . אמרתי להן אין מצב אתם טובות תעבדו קשה ותצליחו -אני מאוד גאה בכן !!!
 אז ל' שבשנה שעברה היה לה מאוד קשה התחילה להתלונן שיש להן המון מילים ללמוד למבחן וכל יומיים בוחן אוווףףף
אמרתי לה אבל נכון שזה יותר כיף להגיד  "אני בהקבצה א' !!!"  היא חייכה והודתה שאני צודק -רציתי לחבק אותה אבל כמובן שיש גבול למה שמותר לעשות ... אז חייכתי -אחלתי להן הצלחה
אמרתי להן אתם לא מוותרות - עשיתן עבודה כדי להגיע אבל צריך להמשיך להתאמץ והמשכתי מחוייך לחדר המורים .
11:00 "בית הקפה" - הפעם ע' (עסוקה במראה ) וא' לא הגיעו בכלל .
רק ד' החכמה ור' שלא יודעת כלום הגיעו ....
עם ד' הדברים מתקדמים יפה היא גם עובדת עם מורה פרטית ורואים ילדה שרוצה להתקדם אז אנחנו עושים עבודה ומתכוננים למבחן שיהיה להם ביום שני , ד' שולטת היטב בחומר ואני אומר לה אין פחות ממאה !
לגבי ר' אנחנו שוב ברגרסיה -כמה מתסכל - האמת שהבנתי שיש אצלה "חסימות רגשיות"
 ולא בעיות אינטיליגנטיות , אבל ראבאק !!!
אניכולה תומך הוראה שהתחיל  רק ללמוד להיות מורה ואני בטח לא פסיכולוג!!!!
 לא יודע מה לעשות איתה ואיך להזיז אותה קדימה , אבל אני לא מתייאש -אני מנסה לגרום לה להבטיח ללמוד את האותיות בעל פה ... היא כותבת על היד כדי לא לשכוח -נראה אולי זה יצליח ... אבל זה מה זה מתסכל ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה