יום חמישי, מרץ 26, 2009

לקראת המפגש השלישי

נו , אז יש גם אכזבות התבשרתי שבנות ט' שתגברתי אותן שבוע שעבר לא ניגשו לבוחן בטענה שאינן מבינות כלום ... קצת מאכזב , אבל במחשבה שנייה , מה חשבת שאחרי שעה עם ילדות מתקשות תחולל שינוי ? אפילו מורה סופרמן לא יכול לצפות לתוצאה כל כך מהר ...
טוב אז מחר אנסה שוב והפעם המאבק לאיחוד איטליה -קיבלתי דפי מידע מהמורה ואנסה להגיע לבנות שמתכוננות למבחן ביום ב' - הפעם נראה לי שבמקום שאספר להן את קורות איטליה פשוט נקרא את הדפים ואתן להן לספר לי מה הן הבינו -אולי בשיחה כזו אצליח יותר ?
עם ילדי כיתה ז' קיבלתי את החומר יהדות אשכנז -נקרא ביחד את הפרק וננסה להוציא מהם את המיטב
האמת שבהיסטוריה אני עוד לא סגור על איך הכי טוב להבנות את הידע -אין לי ממש רקע מתאים ואני מתחיל להרגיש שאני יותר מידי "מתגלח על הילדים הללו " -אצטרך לדבר עם המורה לנסות לחפש שיטה טובה להגיע אליהם .
אנגלית -מעניין אם הכינו שיעורים ? אעבור איתם על השיעורים , אחר כך אני מתכנן ללמד אותם להתמצא במילון וכיצד לנסות לפרש מילים תוך כדי תנועה ...
כבר החלטתי שנכין יחד רשימת מילים שפירשנו בשתי הפגישות הקודמות ואתן להם לכתוב משפטים תוך שימוש במילים הללו כשיעורי בית ואף איידע אותם שלאחר החופשה (חופשת פסח ) הם ייבחנו על רשימת המילים .
אוקיי , אז יש תוכנית למחר -אפשר לישון על זה ... רגע מה לגבי התייחסות לחג ?
חשבתי להביא הגדה באנגלית ולתת להם לקרוא קטע ולפרש אותו -יש לי הרגשה שלא נספיק כל כך הרבה דברים בשעה אחת . אולי פשוט נשוחח על החג באנגלית ? לא יודע נישן על זה ואחליט מחר ברגע האחרון ...