יום שבת, ינואר 02, 2010

ברוכים הבאים ל- 2010

אתמול ה-1 לינואר 2010 - לא הייתי בבית הספר .
לא ,זה ממש לא בגלל שחגגתי יתר על המידה ולא יכולתי לקום בבוקר כי שתתי לשוכרה ערב קודם .אני כבר שנים לא מתייחס לחילופי השנה לא האזרחיים ולא היהודיים.
זאת לא הסיבה , הסיבה היא מתסכלת יותר ...
בשבוע שעבר הודיעו לי שהילדים יוצאים לטיול שנתי ולא יגיעו ...
אז תכננתי לי יום חופש גם היה לי שבוע סוער במשרד אז למה לא לנוח מעט ?
יום יפה שפת הים עם ספר טוב וקפה ...מה רע .בעודנו בהכנות אחרי שזוגתי כבר יצאה לעבודתה.
פתאום מצלצל הטלפון בשעה : 08:30 על הקו רכזת האנגלית ... מבית הספר:
" מה נשמע ?  הבנות חיפשו אותך הבוקר ואז נזכרתי שזו אשמתי -כי לא הודעתי לך שהטיול התבטל ... טוב בטח תכננת לך כבר את היום אז קח יום חופש... ותהנה... "
לפחות לא הגעתי לבית ספר ריק מאדם -מה שעלול היה לקרות נגיד אם הייתי שוכח שיש טיול שנתי ...נו טוב ,אין מה לעשות ניפגש ב- 2010 בשבוע הבא ...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה